Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

valt best mee hoor, maar ja, als 1.68m iets vreemds ziet, is ze ineens een meter groter
En hij wil ontspannen kunnen rijden. Verder heeft hij een paar jaar geleden menlessen gehad voor zijn verjaardag en dat vond hij erg leuk. Dus ik ben teruggevallen op mijn oude liefde (fjord) en heb een leuk jong fjordje gekocht die ontzettend braaf is. Heeft al een paar keer voor de wagen gestaan, maar ze bevestigen haar de aankomende maand nog even voor me. En dan krijgt hij op zijn verjaardag dus een eigen pony

blijf ik hier, in elk geval voorlopig, wonen. Wil heel graag ervaren wat het is, zonder druk te ervaren vanwege keuzes en altijd het idee te hebben dat ik het niet goed doe. Of de paarden komen tekort, of (ex) vriend of de hond of of of
Donja schreef:Ze is een Bren uit een Faun Tor merrie Kristel. Ik had een vriendin mee, Lisa, jou wel bekend![]()
Ik heb er goed over nagedacht Wendy, alleen na de aankoop even de "Oh help, als hij het nu maar leuk vindt..." kriebels...
Heb zelf eerder fjorden gehad ( een Stording en een Myrstein), dus ben bekend met het ras. Vandaar dat ik een jong paard ook wel aandurfde