Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Word ik nu een beetje paranoia? Ik was maandag mijn Marinka aan het poetsen en toen dacht ik 2 bulten bij Marinka te voelen. tussen de navel en de uiers. Het lijken een beetje 2 balken die van de navel naar de uiers lopen. De ene kant iets dikker dan de andere kant. Ze zijn ook niet echt soepel of zo. Herkennen jullie dit? Zijn dat de melkklieren of zo? Op google kom ik dan alleen bij drachtige paarden uit. Ze vond het niet erg als ik er aan zat. Ik ben het natuurlijk in de gaten gaan houden. Maar het word niet dikker, vanmorgen dacht ik dat het warm voelde, maar dat kwam denk ik omdat ik zelf koude handen had. De dieren arts komt over 3 weken weer voor de enting dan zou ik er even naar kunnen laten kijken, maar ik weet niet of dit normaal is. Ik merk geen ziekte beeld aan haar. Wat denken jullie? Ik lees er wel meer over op bokt. Daar zeggen ze veel dat het bij dikke paarden is. Een soort vet opslag, maar ik vind dat niet kloppen met mijn verhaal.
Even snel dit getypt. heb wel even snel de laatste berichten doorgelezen, maar moet nu snel weg. Ik hoop dat jullie dat van Marinka herkennen. Misschien iets hormonaal of zo?