Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Nee niet waar ik me bewust van ben. Hopelijk gewoon een zenuw over de zeik en geen gekke fratsen.
Akshay schreef:Robijntjah schreef:Nee niet waar ik me bewust van ben. Hopelijk gewoon een zenuw over de zeik en geen gekke fratsen.
Ik hoop heel hard met je mee![]()
Ga jij normaal gezien naar osteo/chiropractor/fysio om de bijverschijnselen van je scheefstand etc te verminderen?
Ik heb gisterenavond in de regen een uur bij de paarden gerommeld, stal gedaan, mest geruimd, paar slootjes geprobeerd te maken voor afwatering de paddock in. Heel de nacht weer door geregend en gewaaid..
Robijntjah schreef:Leuk plaatje![]()
Ja zo slaap ik idd haha!
greendragon schreef:Chasey, gefeliciteerd! Dus je woonde er al, maar het was nog niet officieel van jullie? Was het dan tijdelijke huur of hoe had je dat geregeld? En wat een gave foto's! Ik zou de creativiteit er niet voor hebben, maar wel super leuk hoe jullie steeds met nieuwe ideeën komen.
Robijntjah schreef:Ik ken het wel, heb alleen nog nooit zo'n zenuwpijn erbij gehad. Eerste stuk stappen was inderdaad erg fijn maar hoe verder we gingen, hoe heter en schrikkeriger ze werd