Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Maaier gaan altijd stuk als Hey niet uitkomt. Hierbij de zitmaaier stuk. Halve grasveld is gedaan. Dat wordt de loopmaaier gebruiken. En het onderdeel moet besteld dus dat zal wel weer even duren.
Wat fijn dat ze naar huis komt djoena. Heb je ook al een maatje voor haar?
Knusse wei om te zien Lizy.
Hier een rondje huishouding binnen. Mocht ook wel weer. Wij hebben lekker 2 weken vakantie dus dat wordt bedenken wat we gaan doen.
kristelhans schreef:Ik moet ook nog een deken erbij! Viool is uit haar roze met bruine gegroeid en heeft die van Beer nu op. Ik heb nog een 1.75 roze en bruin te koop dus.Ik moet een 205 hebben en zoek eigenlijk gewoon zo'n simpele blauwe met gaatjes. Geloof bij Agradi wel.. zo'n zebra is minder luchtig heb ik het idee.
kristelhans schreef:Hahahahaha Fabster!Viool zit in 185/95 nu inderdaad en heeft die van Beer.. Voor Beer was ie bij zijn hals en pens altijd net aan de krappe kant dus ik bestel een grotere jurk voor hem.
Het zijn wel uitrijdekens dus geen gewone vliegendekens, hebben ze die bij Welkoop?
Toen Viool 3,5 jaar geleden bij ons kwam had ze 175 en nu dus door spieren en meer body 185/195! En dat op d'r oude dag.![]()
Bij wie volg je die clinic?