ZOOOWW.. hele bijlees gedaan
Ooh, lees net terug, ik heb ook al eens meegedaan in Appelscha, alleen die zandvlakte was even gassen idd, maar verder gewoon een bosritje eigenlijk. Puzzeltje toen hebben we niet aan meegedaan.
Ik moet ook wennen aan het verzetten van de klok en helemaal nu we net uit Turijke terug zijn.. lange warme dagen naar koude donkere dagen.. bah
Ik vind juist de feestdagen weer erg gezellig
Mijn vriend is niet zo van het 'verplicht' eten bij familie, hij ziet het anders dan mij, ik vind het gewoon gezellig.
Daan_O schreef:Ik vind de feestdagen juist ook het leuke van de donkere dagen. November vind ik altijd een *piep* maand, december dan wel weer leuk met alle kerstversiering etc en januari is ook weer *piep*

Na de kerst mag het van mij gelijk april zijn

Precies mijn gedachte, alleen lichtpuntjes in november, mijn dochtertje jarig is, mijn bonusdochter de 10e en mijn moeder op 11 nov. ga ik daar vaak heen en dan met mijn oudste (5) bij deuren langs en dan nog even bij mijn moeder verjaardag vieren. Komende zondag vieren we de verjaardag van mijn jongste, die word 2.
Soprano schreef:Verder is het soms wel wat geregel om 2x per dag de paarden te doen naast 2 jobs, huishouden, hond en vriend dat aandacht willen, sociaal leven, familie enz. Nu lukt het wel maar ik vraag me soms af hoe ik dit allemaal ga bolwerken als er ooit in de verre toekomst kinderen gaan komen.
Ik vraag me af hoe dat gaat als ik aan het werk ga. Mijn vriend is steeds vaker een nachtje weg. Twee kids van mezelf, 3 bonuskids van hem de oudste woont hier ook en de andere twee zijn hier ook geregeld.
We hebben 13 paarden straks.. (twee ervan staan te koop) en 4 honden, 2 varkens, 2 vissen en 1 vogel. (Vier honden, tjah. Ik had er twee en hij en toen samen dus vier, anders hadden we er waarschijnlijk niet zoveel gehad hoor).
Maar ik vind het een heel mooi plekje, rij je ook op je paarden?
Tinky, ik herken de snuitjes in je nek verhaal. Alleen hier is het, baasje loopt naar het hek, dus trappen we nog even tegen de boxdeur aan..
Zo'n lichtslang is idd erg mooi als verlichting, maar zijn toch enorme stroomvreters?
PPPeet schreef:Ik zie niet op op tegen donkere maanden of feestdagen, maar wel tegen de kou.. op 1 of andere manier kost het me altijd heel veel energie om warm te blijven... ik ga december, januari en februari ook nooit op cc. Dat invlechten en wassen in de kou, gekloot bij de trailer en mijn lezer langs de koude bakrand. Nee mij niet gezien

Ik ga ook niet op concours dan, het is me dan ook vaak te druk, kids met Sint Maarten en de intocht van Sinterklaas. De paarden die meer tijd kosten en dan is de bak hard en móet je rijden dus naar een binnenbak. Lastig, moet 's avonds en kleintjes die dan op bed liggen al.. Dan is het niet leuk meer.
Spatter hoe is het met je vinger.. ik weet hoe een beet voelt.. AUWTSJ
Jemig Zammie, wat heb je dan?
Mooi hoor Double! Netjes en wat mooi van die scheve kanten, ziet er chique uit! Love it!
Ik moet ook wennen aan de kleigrond hier, jemig wat plakt die derrie aan de hoeven zeg. Gister voor het rijden dacht ik 'even' uitkrabben.. keihard.
Wij zijn zondag naar Appelscha geweest.
ff filmpje van het gassen
Mijn vriend is dus aan het mennen en ik sta achterop.. halverwege gingen we even over een raar hobbeltje.. oeps, dan kijkt mijn vriend ook even om, alles goed, ja.. hup hup gaan we weer. We moesten stoppen omdat we andere ruiters tegenkwamen. Met dit span is hij dit jaar kampioen geworden dubbelspan in de marathoncompetitie.
Laatst bijgewerkt door Elan_GV op 27-10-15 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt