Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ja nog maar 7 weekjes dan hebben we de kortste dag en worden de dagen weer wat langer
dat het dus echt zo'n 14 minuten licht/donker per week scheelt maar er zijn van die schemaatjes met de tijden van zonsopkomst en zonsondergang en daar zie je dat het dus ongeveer wel klopt
kvulden schreef:Ik heb nieuwe bouwlampen en die komen op de 220. En er moeten 3 bouwlampen op 1 draad. Niet zo heel moeilijk denk ik maar wel even werk.
Met zijn been gaat het steeds beter, maar het is ook al 10 weken geleden dat hij hem brak. Hij mag nu langzaam oefenen zonder krukken. En in maart de platen weer verwijderen. En voorlopig ben ik nog steeds zijn taxi.

Daan_O schreef:Ik vind de feestdagen juist ook het leuke van de donkere dagen. November vind ik altijd een *piep* maand, december dan wel weer leuk met alle kerstversiering etc en januari is ook weer *piep*Na de kerst mag het van mij gelijk april zijn
Soprano schreef:Verder is het soms wel wat geregel om 2x per dag de paarden te doen naast 2 jobs, huishouden, hond en vriend dat aandacht willen, sociaal leven, familie enz. Nu lukt het wel maar ik vraag me soms af hoe ik dit allemaal ga bolwerken als er ooit in de verre toekomst kinderen gaan komen.
PPPeet schreef:Ik zie niet op op tegen donkere maanden of feestdagen, maar wel tegen de kou.. op 1 of andere manier kost het me altijd heel veel energie om warm te blijven... ik ga december, januari en februari ook nooit op cc. Dat invlechten en wassen in de kou, gekloot bij de trailer en mijn lezer langs de koude bakrand. Nee mij niet gezien
Mijn vriend is dus aan het mennen en ik sta achterop.. halverwege gingen we even over een raar hobbeltje.. oeps, dan kijkt mijn vriend ook even om, alles goed, ja.. hup hup gaan we weer. We moesten stoppen omdat we andere ruiters tegenkwamen. Met dit span is hij dit jaar kampioen geworden dubbelspan in de marathoncompetitie.
).
En daarnaast ook nog zo’n grote beestenboel, lijkt me erg veel werk allemaal!