Iemand in pension...ik heb het de voormalige eigenaar van Kjarni als optie aangeboden,maar dan zou de situatie blijven zoals hij nu ook is.Hij heeft toen toch gekozen om hem te schenken.
Verder zijn hier wel meiden geweest of ik een plekje had voor hun pony maar ik kan daar niet aan beginnen.Teveel drukte en ze moeten over het erf om bij de pony's te komen.Bovendien kost het teveel energie als ik dingen niet in mijn eigen tempo kan doen.
Ik heb goede-, en slechte ervaring met pension.De laatse ervaring was uitstekend maar de neus van iedereen stond ook dezelfde richting op,we waren met 4 man.Iedereen had z'n taak maar was ook niet te beroerd om die van een ander erbij te nemen.Het verliep soepel...
Gister belde mijn boerman met het bericht dat de jongens helaas van de bouw af moesten,zijn mestput zit tjokvol en het andere land is te nat.Wel lief,hij verontschuldigde zich en had het graag anders gezien.Land stond eigenlijk pas als laatste in de planning.Bood zelfs aan of zoonlief mee moest helpen met stek weghalen.
Gelukkig met vriendlief kunnen doen dus was snel klaar...lig alleen nu weer in de vernieling