DubbelFun schreef:Dat is een mooi stukje wei er bij. Bramen kun je mee aan de gang blijven... helaas
Ja we blijven ze weghalen maar ze komen van het perceel van de buren dus zo kun je bezig blijven... de wei was al van ons hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Dat is een mooi stukje wei er bij. Bramen kun je mee aan de gang blijven... helaas
Karin_deB schreef:@joyce, wat een zorgen!
Waar zit je? Als je omhoog mag je mijn shet merrie wel lenen ter gezelschap?
Lynn_Nikita schreef:Mijn oude merrie gaf mij een hartverzaking vanmorgen. In de schemer was ik hooinetten aan ophangen en lieo de hoe om. Onder de kersenboom lag zij, gestrekt op een zij, benen uitgestrekt en ogen open en reageerde niet meteen, echt ik schrok mij wezeloos. Na aantal seconden stond ze op en liep ze chagrijnig weg.
joyce83 schreef:Hoe gaat het met de zieke hond [***]? Die van ons heeft het voor elkaar gekregen om mij van de bank af te duwen... Ze lag achter mij te slapen en rekte zich uit...![]()
Met Monty gaat het goed in de zin dat hij gras, wortels en meusli eet. Echter zijn slobber laat hij wat meer staan.... Is echt gericht erop in de ochtend dat hij de wei in wil dus heb mijn man gezegd hem eruit te halen als hij er even op heeft gestaan en dan maar op te sluiten in stal... Hooi is hij wel aan begonnen maar eet het minimaal. Ga het nog wegen wat er dan naar binnen gaat.
[***] schreef:joyce83 schreef:Hoe gaat het met de zieke hond [***]? Die van ons heeft het voor elkaar gekregen om mij van de bank af te duwen... Ze lag achter mij te slapen en rekte zich uit...![]()
Met Monty gaat het goed in de zin dat hij gras, wortels en meusli eet. Echter zijn slobber laat hij wat meer staan.... Is echt gericht erop in de ochtend dat hij de wei in wil dus heb mijn man gezegd hem eruit te halen als hij er even op heeft gestaan en dan maar op te sluiten in stal... Hooi is hij wel aan begonnen maar eet het minimaal. Ga het nog wegen wat er dan naar binnen gaat.
Zieke hond is in de ochtend steeds niet lekker.... dan wil hij in de tuin gras eten en vanmorgen wat diarree. Later knapt hij weer op en merk je niets meer aan hem. Dan wil hij ook gewoon weer eten en spelen. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Anders ga ik even met hem naar de dierenarts.
Hahaha wat jouw boxer doet, doet de mijne ook weleens.
At Monty voorheen zijn slobber wel altijd met smaak? Hoe lijkt hij zich te voelen? Zie je een ziek paard? Misschien inderdaad het gebit of gewoon nog een beetje bijtrekken.