Bij mij was het wel een frame wat uit elkaar te halen is, is dat bij jou niet mogelijk?
Hoe is die bij de verkopers vervoerd en geplaatst?
Mijn vloer ligt er sinds gisteren in, nu nog drogen.

Ook ben ik begonnen met de stroom en water in de wei, 50 meter aan sleuf gegraven ( deels waar allemaal kiezels in de grond zaten, groef niet heel makkelijk ) en de stroom is klaar om aan te sluiten. Het water is nog even puzzelen hoe dat nu gemaakt wordt. Vanaf de loods( waar de pomp staat) tot aan de wei is het 30 meter en daar wil ik een kraan maken om de bakken te vullen. ( een T koppeling?) Vandaaruit wil ik verder naar de wei en daar punten maken om te kunnen sproeien . Ik heb tyleen slang van 50 mm onder de grond en wil die vanaf de wei over de grond verder laten gaan met hard pvc. Is goedkoper en de paarden kunnen er niet aan en scheelt graven Hoe hebben jullie het water vanaf de pomp tot de wei?
Morgen is het plan om het afdak ( carport idee) te maken zodat ze 3 plekken hebben om droog te staan, tuinhuis van 4 x 4, de stal en het afdak. Omdat het tuinhuis wat verder weg staan merk ik dat ze graag bij elkaar staan en die ene stal dan geclaimd wordt door de ruin en de merrie alsnog buiten staat. In het oorspronkelijke plan zouden er ook 2 stallen naast elkaar komen maar gezien de leeftijd van de merrie en de kosten van de stal en de mogelijkheid om de stal 2e hands te kopen en het er helaas maar 1 was is nu voor deze oplossing gekozen. Afdak wordt dan ook meteen de poetsplek