En de leukste paarden heb ik toch al lopen

Ik breng het altijd naar de da ook.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Ik zou ook kiezen voor track en tuin![]()
En als je niet zoekt, vind je waarschijnlijk het leukste paard![]()
Hier kan altijd alles alleen achter blijven.
Niet dat de achterblijver het leuk vindt, maar op een wat kleiner stukje met wat hooi is er wel rust.
Een vraagje. Ik wil weer mestonderzoek doen. Maar het postagentschap is verdwenen in het dorp.
Er is wel gewoon een brievenbus, maar of dat nu handig is?
Hoe doen jullie het qua posten?
Karin_deB schreef:rover_ schreef:Wat naar Joyce, sterkte.
Leuk Audesta.
Karin: myo vlakjes van Agrobs bevatten veel eiwitten. Kan zijn dat ze er in het begin niet zo dol op zijn omdat het niet zoet is. Maar hier eten ze het allemaal graag.
Thanks voor de tip.
Ben een beetje huiverig voor weer een zak kopen met het risico dat ze het niet eet.
Zag dat becidor wel een proefzakje verkoopt maar helaas een max van 1 zakje per product en er zit maar 140gram in.
Even bedenken of ik het aandurf om een grote zak te kopen haha.
DuoPenotti schreef:Ik heb toen ik abby als veulen kocht het andere veulen dat daarbij stond ook gekocht.
Met als idee dat zij na een fijne opfok periode weer verkocht zou worden.
En nooit spijt van gehad.
Ze hebben heerlijk kunnen spelen samen. Fijn op kunnen groeien. En het paardje dat ik heb verkocht heeft een goede start gehad. Was toen 5 en licht zadelmak.
En zoveel werk heb je imo niet aan die jonkies met een concentratieboog van niks.
Toch maar kort per keer.
MarloesHJ schreef:Mest gaat hier gewoon in de brievenbus, wel houd ik er rekening mee dat het met de lichting van die dag meegaat.
Qua betrouwbaarheid maakt dat trouwens niets uit, ik werk als analist, en als je zou weten wat er allemaal op kamertemperatuur verzonden wordt met de post. Het zit in een envelop waar opstaat dat het medische post is en daar zitten verplichtingen aan binnen hoeveel tijd het bezorgd moet worden. Als je het op kweek gaat zetten voor bacteriën is het een ander verhaal. Maar voor parasieten maakt dat niets uit.