Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morpheus81 schreef:Thanks, wij vinden het ook leuk. Leuk om een mini crossje op eigen terrein te maken (heb nog meer ideetjes) en het maakt het terrein wat speelser en natuurlijker.
Onze omheining is van GB omheiningen uit Drempt. Erg fijn bedrijf. We hebben hout rondom (opschroef) met ijzerdraad op beide regels voor de stroom.
Bij het huis hebben we houten poorten, bij de paddock stalen poorten.
Dit is een deel van de paddock.
[ [url=m/CnFfB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om de berkjes hebben we inmiddels gaas gemaakt tegen het aanvreten.
Dit is 1 van de poorten naar de wei, bij het huis.
[ [url=m/poOUHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
SSDesign schreef:Lynn_Nikita schreef:Gaaf plan van die hindernis maar zo tussen de omheining zou ik bang zijn dat die ook over de omheining heen leren gaan
Ja ik ook. Mijn tinkermerrie sprong op de vorige stal ook wel eens over de houten omheining van 1.10-1.20 heen![]()
Was ze beetje boos en hopsa. Weer op straat
xXutopiaXx schreef:Robijntjah schreef:Die tegels ga ik wel even meenemen in mijn ideeën.
Kan voor jou ook gelijk meenemen, als ik hier ga halen?! Sla ik ze ff op bij ons en komen ze wel bij jullie terecht als we weer wat afsprekenWeet nog niet wanneer ik ze ga halen hoor..
Robijntjah schreef:Gaaf idee zeg! Ik kan zo ook op mijn eigen track springen maar zover ben ik nog niet met Aurelia.
Die tegels ga ik wel even meenemen in mijn ideeën.
MarliesR schreef:EmEm, rijbak ziet er netjes uit zo! Had je het zand mooi dicht aan het oppervlakte zitten ook dat het al zo mooi wit zand is nu!
Ik heb juist veel nare dingen weer gezien met lint haha. Uiteindelijk kan er overal natuurlijk wel wat mee verkeerd gaan en hangt het er ook erg vanaf welke kwaliteit je hebt en hoe hoog de preekkracht is etc.
Morpheus81 schreef:Zoals beloofd hier het spoorbielsbankje wat ook als hindernis gebruikt kan worden. Of het spoorbielshindernisje wat ook als bankje of opstapje gebruikt kan worden. Nja, multi-functie dus. Handig, goedkoop te maken en staat leuk (vind ik)![ [url=m/FILU5B.jpg]Afbeelding[/url] ]