Maar van bovenaf zijn het bij ons nog oude beelden.
Jullie hebben flink wat weiland chasey
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en effe opnieuw inprinten blijkbaar , wat de trailer betreft.
Hij gebruikt nu nog gewoon een klein stukje voor zijn moestuin. En wij gebruiken een stukje van zijn eigen grond om bij de weides te komen. De kavels lopen hier een beetje kriskras door elkaar, dus het is geven en nemen. En gelukkig kunnen we goed met de naaste buurman overweg. Hij was ook diegene die James dood in de weide vond, want toen stonden ze op dat moment aan zijn kant van het huis. En heeft me de hele ochtend geholpen en gesteund.
. Stapt met het grootste gemak, in één rechte lijn weer in de trailer. MiniMeLona schreef:Pfff... Doordat jullie het zo over google maps hebben, herinnerde ik mij ineens dat mijn vroegere weitje met mijn meiden er ook op stonden, dus ik ga kijken en ja hoor!!
https://www.google.nl/maps/@52.0169339, ... 312!8i6656
Dit is ongeveer 7 jaar oud, was in de eerste maanden dat ik daar stond. Heb daar geloof ik 3 jaar gestaan, totdat ik zo ziek werd en wat een verbouwingen heb ik daar aan gepleegd zeg ongelofelijk, omdat nog steeds zo terug te zien...
Met mijn meiden daar op de achtergrond, kijkend naar de Fries die daar aan de overkant altijd in zijn uppie stond, door het glas naar zijn spiegelbeeld te staren.
Die lieverds. 

Donderdag ben ik voor de tweede keer gaan rijden met de paardjes en deze keer in de kleine bak. Het ging best redelijk maar ik had nog wel de morele ondersteuning van mijn instructrice nodig