Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Even binnenvallen met een ego-vraagje... We zijn bezig om rubber op de grond te leggen van de schuilstallen van de mini's en Jay... nu heb ik een partij van 50x50cm tegels gevonden die ik voor €3,50 per stuk af mag nemen. Voor de twee stalletjes zou dat neerkomen op ongeveer €350,-. Is dat een goeie prijs en belangrijker: werkt dat wel met zulke 'kleine' tegels? Gaan die niet wijken, dat er troep tussenkomt? Of de hoekjes omhoog staan enz...
Wij halen ook elke dag de mest uit de wei/paddock. Gelukkig mogen we die sinds kort op de mesthoop van de buurman kwijt, want we hadden het eerst gewoon op een hoop achter de stallen liggen, bij gebrek aan een betere plek
superpony schreef:Wij hebben grote rubberen matten in de stallen. Krullen wat op bij de ingang en zijkanten en daar komt wel wat vlas en mest onder.
Tegels is wel handig met schoonmaken. Je gooit ze in je kruiwagen en spuit alles schoon. Die matten zijn echt loodzwaar.
Iemand nog tips voor palen en gaas??
Gek genoeg wist ik altijd wat ik wilde en nu ik echt moet beslissen klap ik dicht, ga ik twijfelen etc etc
belle_boef schreef:Wij hebben kunststof, erg fijn op veengrond. Wel minder mooi als houten palen