Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Wij mesten de wei bijna iedere dag uit![]()
[***], ik denk dat het ieder moment los kan gaan bij jullie. Hier is het net over.
Niwla: Ik denk dat De Groot Diervoeders ook wel in Ede wil leveren, naar ons is het ook een uur rijden voor ze. Vanaf 18 baaltjes hooi krijg je pallet korting. Je betaalt dan €4,84 per baaltje. (normaal €5,50 als je minder bestelt) Dit is incl. levering.
Niwla schreef:Hier is het nog droog. Als ik jullie verhalen hoor moet ik de wei maar snel gaan uitmesten.
Jeetje Djoena. We fijn nu natuurlijk! Ik word ook altijd jaloers van de prijzen genoemd in dit topic. Mijn hooileverancier vraagt met droge ogen € 6,25 per kleine baal.
Djoena schreef:Niwla schreef:Hier is het nog droog. Als ik jullie verhalen hoor moet ik de wei maar snel gaan uitmesten.
Jeetje Djoena. We fijn nu natuurlijk! Ik word ook altijd jaloers van de prijzen genoemd in dit topic. Mijn hooileverancier vraagt met droge ogen € 6,25 per kleine baal.
Welke leverancier heb jij? En zijn dat die baaltjes van 20-25 kg?
Ik heb hiervoor in Leusden gewoond en wij hebben het hooi toen laten bezorgen door Eemland diervoeders in Soest, de Groot uit Dronten? en de Greef uit Woudenberg, welke voor ons het goedkoopste was.
SVRL schreef:Quick is echt wel braaf. Mocht aansingelen terwijl ik erop zat (had ik vorige keer bij mijn pad niet gedaan) en ik kon mijn halster rustig beter knopen vanop zijn rug. De eerste keer mocht hij van mij niet rond stappen, wilde toen gewoon even erop en eraf. Nu heb ik hem wel even aangemoedigd om te stappen. Eerst begreep hij er niets van, maar na goed belonen voor ieder pasje, viel het kwartje wel. Hij is niet alleen mooi, hij zit ook zalig! Nu moet ik mezelf weer verplichten om er minstens 3 weken niet op te gaan. Hij is pas 3 en ik wil hem niet rijden voor hij 4 is. Nu hou ik het gewoon bij max 5 minuten zitten.