Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rover_ schreef:Wat heerlijk Belker!
Goede oefening Audesta.
Hebben jullie tips voor het geven van psyllium husk? De Shetlander van 160 kg heeft zand in de mest. Jammere is dat ze als ik teveel door de slobber doe ze het niet eet..35 gram husk gaat goed. Had dit nu gegeven en half uur later nog een keer. Daarna zit ze vol. Heeft het nut om het ‘s avonds nog een keer te geven of zit er dan te veel tijd tussen? Lees ook dat je van husk wat minder zou kunnen geven dan van de zaadjes. 160 gram per dag gaat m niet worden, maar er moet wel het nodige zand uit.
DubbelFun schreef:Eigenlijk is het te warm of buiten te schilderen... de verf kan té snel drogen zonder dat de onderlaag goed mee droogt.
Ik voer de psyllium husk door de Seniores Priores zodat het er net aan blijft kleven.
Bij slechte eters kun je wat droge brokjes er door roeren en desnoods wat vanille-extract om de smaak te maskeren.
@dais: balen van de scheve muur en de slechte waterpassen. Net als bij afwijkende rolmaten geldt helaas goedkoop is duurkoop.
Als de muur iets uit het lood staat en er hoeft geen deur in zou ik er niets aan doen.
rover_ schreef:Wat heerlijk Belker!
Goede oefening Audesta.
Hebben jullie tips voor het geven van psyllium husk? De Shetlander van 160 kg heeft zand in de mest. Jammere is dat ze als ik teveel door de slobber doe ze het niet eet..35 gram husk gaat goed. Had dit nu gegeven en half uur later nog een keer. Daarna zit ze vol. Heeft het nut om het ‘s avonds nog een keer te geven of zit er dan te veel tijd tussen? Lees ook dat je van husk wat minder zou kunnen geven dan van de zaadjes. 160 gram per dag gaat m niet worden, maar er moet wel het nodige zand uit.
DubbelFun schreef:@dais: balen van de scheve muur en de slechte waterpassen. Net als bij afwijkende rolmaten geldt helaas goedkoop is duurkoop.
Als de muur iets uit het lood staat en er hoeft geen deur in zou ik er niets aan doen.