Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilary schreef:Oh ja, iemand typte over dat leuke Fjordje dat je van 1.37m niet zo hoog kan vallen... een schoolvriendinnetje dook een keer van een Shetlander af. Door het gebrek aan hoogte kon ze haar salto niet afmaken: sleutelbeen gebroken.
Hilary schreef:Oh ja, iemand typte over dat leuke Fjordje dat je van 1.37m niet zo hoog kan vallen... een schoolvriendinnetje dook een keer van een Shetlander af. Door het gebrek aan hoogte kon ze haar salto niet afmaken: sleutelbeen gebroken.
Chasey schreef:Ik dacht dat Bliksem fluffy was haha!
Maar jouw Fjord is nóg fluffiër!
Malenka schreef:Tarzan, wat rot dat het al zo lang duurt. Ik ben nu ook twee jaar ziek thuis. Re-integratie en solliciteren lukte niet goed. Mede door Covid-19. Nu ben ik aan het wachten op het verdere WIA proces.
Ik stond voor dit gedoe voor de klas als docent biologie en agrarische vakken. En ik mis mijn werk enorm. Hopelijk krijg ik de kans om door te studeren en ergens aan de slag te gaan als onderwijskundige. Al is een studie wel lastig te combineren met de bouw van het huis en mijn kinderwens. Ik ben ook al 33 dus een kindje krijgen moet niet al te lang meer duren.
(Sorry dat ik niet op de rest in ga... Ik heb niet zo veel energie. Maar wel alles gelezen. )