Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caily schreef:Het filmpje is al een oude hoor, afgelopen zomer/najaar. Was om te laten zien hoe je filmt met een helm camera
Hier altijd 24/7 buiten. Maar de kleigrond is nog steeds een natte vieze bende, er staat wel gras, maar niet dat je zegt ze kunnen er wel op. Ik denk begin volgende maand dat ze hier er pas op kunnen. Al zijn die kleine groene sprietjes die op het winterstuk groeien ook goed af te grazen aldus mijn paarden
Caily schreef:Ik heb mijn paarden altijd op zandgrond gehad en geloof me, toen ik eind februari verhuisde had ik binnen een paar weken de schrik van mn leven. Zo nat, zo diep, zo zwaar, zo smerig en het droogt voor geen meter. Komende winter gelukkig beschikking over verharding en meer, het is nu echt afzien, nóóit meer. Grote les die ik heb geleerd.
Caily schreef:Ah ohjajoh, fijn dat ze zo alert is!
Nou volgens mij hoef je op kleigrond niet echt te puzzelen. In natte periode niet erop, of drainage en zand of verhard. De theorie is erg simpel
Caily schreef:Als ik jou was zou ik jou hele stuk van 500m2 paddock maken en dan goed zand en goed draineren (is het koop of huur? ) en dan elders kijken naar mogelijkheden voor een wei als je die nog niet hebt.