Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mooi plekje!
Jaaaren geleden liet ik het wel doen, uit het onderzoek kwam niets maar paard werd erg mager. Toch ontwormd, problem solved. 
Wel zorgen mijn zus en ik ervoor dat ik altijd dat mijn moeder niet alleen zit op eerste kerstdag. In de praktijk betekent dat dus dat we naar haar toe gaan, of zij naar één van ons. Eens in de zoveel jaar vind ik het wel leuk om met de kerst voor de familie te koken oid, maar dat hoeft niet ieder jaar.
Af en toe een verjaardag is best leuk, maar met al die kinderverjaardagen erbij wordt het soms wel wat vaak allemaal
dus soms kom ik gewoon niet op een kinderverjaardag.
. 

) 2x en soms ook wel eens een dagje niet.
Het lichtpuntje in de donkere dagen voor mij 
Dat van het eten terwijl ze verschillende behoeftes hebben was voor mij een van de grootste redenen om van het 24/7 buiten met een schuilstal af te stappen. Helaas bleek 24/7 buiten met schuilstal in de praktijk voor mij toch ook niet zo ideaal als het lijkt...
Zammie schreef:Ieder paard heeft wormen. Bij telling wordt gekeken naar de hoeveelheid. Bloedworm is niet te zien in mestonderzoek en lintworm idem dito.
En ja, ik neem dagelijks 3 a 4 x per dag 2 paracetamol om te voorkomen dat ik veel ( meer) pijn krijg. Dit samen met nog andere medicatie om te voorkomen, dat ik niets meer kan en in een rolstoel beland..