Blehhh in de file richting zee. Hond is het er niet mee eens, normaal slapen ze de hele weg maar langzaam rijden betekend normaal dat we bijna ergens zijn... dus af en toe een fluit en miep concert.
Nee rover. Ik ben niet zo van het druk zetten beide kanten op. Als zij een fijne plek willen en geen snelle handel zoals ze zeggen verwacht ik ook niet dat ze snel weg zal zijn eerlijk gezegd. En zo wel, dan is dat heel jammer maar ik heb echt 0 haast.
Marjan en Lynn beide goede keuze gemaakt, wat fijn! Ik wil ook wel eens weer rijden, maar niet echt tijd om naar een bij rijpaard te gaan denk ik, eens over denken.. misscvien wel leuk…
@mattheno: dat zijn lekker wat m2 er bij voor de paarden @dp: mooi de mestput weer wat leger.
Toen ik aan het uitmesten was hoorde ik -als er een auto langs kwam- een raar metaalachtig geluid. Dus nadat ik klaar was even naar de weg gelopen en dit maar van de weg gehaald om 'Concorde-toestanden' te voorkomen....
Het is ong. 40 cm lang en lijkt me iets van een vastzetstang voor iets (maar wat)??
Vandaag weer een drukke dag, de clorr wordt gestort, tegelijkertijd komt de smid en vanavond lymfe drainage voor de tinker. De buurvrouw wilde nog een bosritje maken dus puzzelen hoe ik het in goede banen ga krijgen vandaag.
Weer een wolfmelding in de buurt, geen beelden maar wel weer spannend. De vorige 2 keer was het tijdelijk en waren ze weer verder gelopen ( of opgeruimd)
Nou ik heb gisteren in de les aan de hand gewerkt met de projectpony en daarna er nog even op en voor het eerst een paar pasjes gedraafd. Straks wandelen en bijrijdster erop zetten. Even zorgen dat we zsm met pony naar buiten kunnen dus naar de les etc.
Hahaha voor het mooie ben ik net te groot en te zwaar voor de projectpony maar voor mijn bijrijdster een lief ding denk ik, als we dit in goede banen geleid krijgen. Net is zij er aan de hand opgegaan en een rondje gewandeld. Kent die pony verder ook nog niet echt (want trok zich dus altijd los) dus echt mega knap. Morgen krijgt ze een dagje vrij en vrijdag weer even in de bak er op als de hulp er weer is.