Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Kom weer even uit de meeleesmodus.. Heb me hier al wel eens vaker gemeld en lees nog altijd mee. Heb mijn pony nog steeds niet aan huis, nog altijd bij mijn vader (10 minuten met de auto). Maar nu gaat mijn pony op korte termijn naar mijn schoonouders, 5 minuten op de fiets van mijn huis! Echter moet hier nog een stal komen en heb ondertussen meerdere offertes aangevraagd, maar een standaard box ligt toch gewoon rond de 2.000 euro. Nu had ik zelf wel een goed gevoel bij Rutjes uit Enter, zijn er hier toevallig mensen die ervaring hier mee hebben? Of eventueel nog een andere? Woon zelf vlakbij Assen en zou het fijn vinden om vantevoren toch nog even te zien wat ik bestel. Aan de andere kant wil ik mijn pony z.s.m. verhuizen dus eentje die alles op voorraad heeft zou fijn zijn. Dit was bij Rutjes dus het geval.
DubbelDun schreef:@Solleke_Noah : die van mij blijft aardig op zijn plek staan behalve als het hooi wat vastloopt in de mazen, dan wil die wel eens van zijn plek getild worden.
Lekker ritje gedaan. Op het pad naar huis op het militaire opslagterrein waren ze een oefening 'in bedwang houden van een meute' aan het oefenen, kompleet met ratels en knallen. Die van mij werd er helemaal wakker van
Yontheke schreef:Ik wil echt een winterslaap houden.