Ik wil ook hei!! Nou ja, 15 min met trailer en ik heb hei maar niemand om mee samen te gaan helaas. DB, wel jammer dat het erin komen zo lastig is.
ja Belker, echt een hele goede keuze geweest ondanks de gok en het werk wat we er nu ook nog aan hebben, hij is echt een gouden match met haar. Vrijdag had ze thuis rijles en de buurpaarden mochten ook eindelijk uit hun stal ( jaja echte sportpaarden he, die mogen maar 2 a 3 uurtjes buiten staan) en bleven wegschieten en gek doen naast de rijbak, de tinker reed gewoon door en keek er niet van op of om. Instructrice die mijn gok/ keuze eerst echt niet begreep keek met open mond en zei "doe mij er nog 10 van die!" wat een geweldig paard De oud eigenaar was vandaag ook op bezoek en ze was blij hoe die eruit zag en hoe relaxt hij was. Binnenkort komt ze een les bekijken van Nika. Ook zij is blij met de uitkomst. Soms lopen dingen heel raar maar kotm het wel goed
1 groen gereden, 1 helemaal groene met mentaal heel veel werk aan. Kanon van een paard maar ik vraag me af of ik er de faciliteiten voor heb en of hij niet meer meegemaakt heeft.
@marjan, wat heerlijk genieten @DF, fijn dat Boon weer opgeknapt was! @LN, wat fijn dat je dochter zo geniet
Ik heb vandaag een 5km obstacle run gedaan, was leuk! Morgen worden de tanden van de paarden gedaan en dan kunnen ze vanaf dinsdag weer lekker aan de bak!
Jep maar dan een hele goede. Eigenlijk beter dan waar ik naar op zoek ben. Zou hem best bij een prof zien zeg maar. Eerste is ook wel een project maar dan anders. 5 jr en net opgepakt. Erg groot en slap. Heel braaf lief dier maar kent nog weinig.
Nee en denk dat deze mij wat te hoog gegrepen is. Kwalitatief zou ik die nog wel bij een prof zien zeg maar. Ik vraag mij hard af of ik dat alleen met mijn faciliteiten in goede banen kan leiden hier thuis. Ik moet vrij snel over straat kunnen en daar durf ik niet op te vertrouwen. Ik laat hem staan.
Een 5 jarige net opgepakt zou ik geen project noemen, maar gewoon groen. Hoop dat die gaat matchen.
Die ander als die zo goed is, dan heeft die waarschijnlijk wel meer meegemaakt, en wellicht al van lles mee geprobeerd, anders komt hij niet zomaar op de markt Goede keuze om die te laten staan denk ik
Ik heb weer eens een rondje 'achterlangs' gedaan. Werklui waren aan de weg boomtakken aan het zagen, dus een auto met een waarschuwingskruis en flitslampen, een hoogwerker en een mannetje die het verkeer regelde. Gelukkig had ie ook aandacht voor mij en kon ik na de auto's aan mijn kant oversteken voor hij de auto's van de andere kant toestond te gaan rijden Boon was haar eigenste 'cool' Op de terugweg (bijna thuis) had de hernieuwde pensionstal de nieuwe wei in gebruik genomen en er kwamen van héél ver in volle galop een stel paarden naar het hek. Dát vond Boon iets teveel van het goede en daar moest even op gereageerd worden, wat ik allang had zien aankomen Toen die uit het zicht waren was dat ook meteen afgelopen en kon ik veilig afstappen en rustig de straat over steken en naar huis wandelen. Thuis nog even wat aan de hoeven gedaan; of ze groeien megahard op het moment óf de smid moet iets meer weghalen; het is pas 2.5 week geleden dat ie geweest is.