Chasey schreef:Zapje, ja hoor. Maar die kat die spoort niet. Want die gaat ook rustig mee onder de douche en kan je ook in bad doen. En loopt mee aan een riem. Is net een hondMaar dan in een kattenjasje. Luistert als je hem roept, kan miauwen op commando
Gek beest. Gaat mee fietsen. In zo'n mandje.
Ben voorzichtig positief, nieuwe afspraak, vrijdag middag en zaterdag de hele dag komt de loonwerker. Nou ja eerst zien natuurlijk!
Karin, haha Zorro (de kat) zag er net na het scheren ook niet uit. Zat geen vorm meer aan. WAt een lelijkerd. Maar hij voelde zich zooooooveel beter. Hij leefde helemaal op. Had ook een hele dikke vacht, dat terwijl het gewoon een HTK is. Nu de vacht weer wat gegroeid is, is hij veel knapper dan met die dikke vacht! Lijkt zowaar weer een jonge kat. Meneer is 11.
Heb net even met Nick en de tuinslang gespeeld. Met de Nickrope door de water straal. Niet zo'n mega harde straal maar meer zo'n vernevel stand.
Daarna rolde hij in de modder, man wat ziet dat beest er nu uitLaat die bui daar vanavond maar over heen gaan.
Ik snap echt niks van dat paard. Hij was zojuist weer de braafheid zelf. Luisterde keurig. Heel gehoorzaam.
Terwijl dat hij zaterdag nog compleet over de toeren ging, toen hij schrok van Oscar zijn kap. In blinde paniek kletterde hij over straat. Dan kan je gewoon niet meer tot hem doordringen.
Ze zijn nu in ieder geval wel gewend aan de kap. De ene dag kan je het niet zo gek bedenken en hij is nergens van onder de indruk. (opblaas krokodillen, zeil, vlaggetjes, plastic zakken... noem maar op).
En de andere dag schrikt ie van iedere scheet. Herkent iemand dit van zijn paard?
Waar zal dat aan liggen? Voer? Het weer? Mijn eigen gemoedstoestand terwijl ik dat niet door heb?
Ik heb 3 van dat soort paarden. Went vanzelf. Heb wel gemerkt dat magnesium en monnikspeper wel wat doen.