Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natalie36 schreef:Waaslander, ik heb rubber tegels in de schuilstal liggen. 50x50 maar dan niet de puzzel stukjes maar vierkante matten. Je krijgt daar pinnen bij waardoor het 1 grote mat wordt. En omdat ik aan de voorkant al een betonnen rand had zitten ligt alles lekker ingeklemd. Ze zijn 6,5 cm dik dus lekker zacht.
Het zijn trouwens geen officiële paardenmarkten maar oude speelplaatstegels die we van marktplaats geplukt hebben. Kost ongeveer 12 euro de m2 tegen 80 euro als je voor echte paardenmarkten gaat. Mogen ze best een keer iets voor slopen.

Chasey schreef:Ik had eigenlijk al best wel sneeuw foto's verwacht hier!
Heb er heeeeeeel veel gemaakt. Want hier ligt veel!
Bij wie nog meer?
[ [url=m/EioTn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chasey, wat veel sneeuw! Wij hebben ongeveer ehm, 0-2 cm. Het blijft niet overal even lekker liggen, zeg maar.
nu halen we het wel tot de zomer, maar heb meteen maar afgesproken om in maart nog wat hooi te halen. Dan gaan we weer met een volle zolder door de zomer en kunnen we weer voeren als het weer zo lang droog blijft.
laat het dit jaar ook maar weer gaan daar, en hopen dat de paarden niet op de pompoenen gaan staan.
Vanaf hier door het dorp heen en dan rijd je zo richting de berg. Maar ik rijd ook veel in de Bollert hierachter en de kant van Diepenheim op
James heeft hier dan echt vlakbij gestaan
Maar ik woon hier dan ook nog maar iets meer dan 2 jaar. Weinig echte buitenrijders hier trouwens. Meeste mensen zijn toch wedstrijd gericht bezig.
. Normaal loopt het water wel weg en zijn er in ieder geval delen droog waar ze kunnen liggen. Door de sneeuw is het water ingesloten en is echt álles onder water. Ze kunnen nergens liggen. Dus ik benvandaag nog wel even bezig om de boel begaanbaar te maken, vóór het straks ook nog gaat vriezen. Dan kunnen we hier letterlijk een rondje schaatsen....
. Tjonge jonge! Te laat! Ik hoop maar dat het mee valt en dat ze zo nog even kunnen. Voer ik ze wel op de wei.