Dus of ik nu s'ochtends de stal in kom, of smiddags mijn huis uitloop, hinniken doet die kleine echt altijd naar mij, zelfs als ik in mijn auto het terrein op kom rijden, echt zo geniaal van haar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liseef schreef:Mooie stallen komen er voorbij!
Hier staan ze nog steeds 24/7 op de weiZowel wei als de bak zijn helemaal droog. Ik haal ze pas 's nachts binnen zodra dat voor de paarden comfortabeler wordt door de weersomstandigheden. Het land kan ze met gemak de hele winter ook aan. Lang leve zandgrond
En de bak is daarbij ook gedraineerd, dus die blijft ook goed droog.
Wordt wel het weekend even het hoge stuk wat ik voor de winter heb opgespaard in tweeën delen, want er staat nu wel erg veel gras op
Vandaag toen ik thuiskwam stonden de paardjes alle 4 op een rijtje naast elkaar naar me te kijken en hinnikte er een ook
fokfanaat schreef:Ik ben blij, de mais naast ons is eraf, daar kan de mest vanaf morgen mooi op, niet meer dat gedoe met karretjes en wegbrengen
fokfanaat schreef:Ik ben blij, de mais naast ons is eraf, daar kan de mest vanaf morgen mooi op, niet meer dat gedoe met karretjes en wegbrengen
ohjajoh6 schreef:Hahaha, laat mij dat nou toch blijven denken, dat het niet alleen maar om het eten is....