Straks 's even nader onderzoeken - stond nu nog in m'n pyamaatje en op m'n sokkkies bij de stallen om de dames uit te laten, niet echt geschikte kleding voor mestonderzoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imker schreef:Jennyk, als je wilt, zal ik het dit weekend wel even vragen, mbt werpen in een strooiselbox. Ik vermoed dat dit weinig problemen op zal leveren. Zeg het maar.
diana1 schreef:@ riekSter
Heb ik het goed als jij met 7 2/5e zak Dolsma korrels 17 dagen hebt gedaan en gisteren alles er uit hebt gehaald?
stefje schreef:Volgens mij is inderdaad de aanblik van de strokorrels die eruit zien aan als biks genoeg om te doen eten. Ik heb eerst een paar keer vers uit de zak korrels onder de neus gehouden en ze at het op, weliswaar niet super enthousiast. Vanavond paar keer een handje half uiteen gevallen korrels voorgehouden en dat hoefde ze echt niet -maar goed daar zat natuurlijk ook nog wat azijnlucht/smaak aan-.
trekruiter schreef:stefje schreef:Volgens mij is inderdaad de aanblik van de strokorrels die eruit zien aan als biks genoeg om te doen eten. Ik heb eerst een paar keer vers uit de zak korrels onder de neus gehouden en ze at het op, weliswaar niet super enthousiast. Vanavond paar keer een handje half uiteen gevallen korrels voorgehouden en dat hoefde ze echt niet -maar goed daar zat natuurlijk ook nog wat azijnlucht/smaak aan-.
wat U hier doet is verkeerd!
U leert uw paard het te eten
Daarom dat er geadviseerd wordt van de korrel nat te maken
Mede door het aanblik en als de paarden dan proeven,dan wrijft het al uit tussen tong en gehemelte
en daar houden paarden niet van