Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Wow wat veel om bij te lezen! Merk wel dat ik daar minder tijd voor maak nu met de pup![]()
[***] wat balen van de kont van je ruin, lastig ook dat je niet weet wat het is.
Wat is boviclip?
Chasey schreef:Hier is alle regen eruit gekomen ja. Wateroverlast in de stad en onze vijver is naar de kloten. Zijkanten weggespoeld. Zoveel water in een keer.
Moestuin weggespoeld, niks waard zoveel water in een keer. Doet meer kwaad dan goed....
belle_boef schreef:Onze pomp werkt. We kunnen nog makkelijker sproeien. Nu nog wat extra sproeiers kopen want hij heeft wel heel veel druk.![]()
Geen regen, nauwelijks wind, thermometers gaven uit de wind in de zon bijna 40 graden aan. Vanmiddag de honden naar de slaapkamer getild en daar voor de airco gaan liggen. Was nergens in huist e houden. Vanavond een van de honden in de auto mee voor de airco. Die was helemaal blij.
Eten jullie paarden ook zoveel hooi, ik heb het idee dat ze op dit moment echt bergen hooi eten.
Fabster schreef:Dochter is vandaag jarig. Dus retevroeg op, paarden doen, cadeaus inpakken enhuis versieren enzo en dan zitten we vandaag voornamelijk in de airco, denk ik. Het is nu al warm.