Die clydsdale is enorm opgeknapt nu zijn manen gelijke lengte zijn. Ziet er veel beter uit.
Ik kwam vandaag weer een filmpne van de budwiser clydsdale tegen. Die zijn toch ook prachtig he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:S_en_Z hahaha wat een modder! Dan heb je wel eer van je werk als die weer netjes is.
ambre schreef:S en v: dat vind ik geen geintje hoor.Ik heb die van mij niet alleen onder een vliegendeken tegen de vliegen.
_Joelle schreef:Die van mij heb ik gister weer helemaal opnieuw gevlochten.Ik vlecht het elke week opnieuw. Ze vond het alleen iets minder leuk om 2x haar stal uit te moeten voor een stomme foto .. Haha
[ [url=m/Aou8gb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo lastig om die manen een beetje goed op de foto te krijgen![]()
[ [url=m/yWlaxD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O9fISk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze fotos zijn van vorige week, zie je het iets beter
[ [url=m/KOcsgf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6j1lpj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wooZn1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Renske_W schreef:Hier vanavond tijd uitgetrokken voor de pony's en ze beide even lekker gewassen.
Puzzle
[ [url=m/3rmcTa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb voor Puzzle nog geen zweetdeken dus die heb ik een uitrijdeken omgeknoopt.
[ [url=m/FGY0gJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normaal na het wassen gaat meneer altijd meteen rollen op de wei, dit keer hoopte ik slimmer te zijn, en dat is gelukt.![]()
Ik heb eerst de draad in de wei verzet voor ik ze los liet, en het gras was belangrijker dan rollen.![]()
[ [url=m/eQLwto.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral Olivia is altijd goed te zien dat ze vies is met haar blonde staart en manen.
[ [url=m/LxQuqY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tUDzNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olivia moet nog wat in haar deken groeien. Ik hoop nog steeds dat ze groot genoeg wordt zodat ze de dekens van mijn vorige paard past.
[ [url=m/scSXqG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nog een poging gedaan tot vlechten in de manen, meestal zijn er binnen 1 dag alweer een aantal uit, ik gaf daar Puzzle de schuld van dus nu antibijt in de manen gedaan, echter begon ik na vanavond te twijfelen of Puzzle het wel is...
[ [url=m/BNhBic.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/29sMqt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit keer staart en manen met de zilvershampoo van de kruidvat gewassen, vind het niet echt super werken.
Dus volgende keer de tea tree shampoo is uitproberen.