AbbyBlues schreef:Hahaha. Duh, stroom uitzetten. Ik bedoelde eigenlijk dat je niet met je voeten achter de draad blijft hangen.![]()
is niet anders dan met houten omheining denk ik
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsies5 schreef:Zemelen lust mn paard trouwens niet bedenk ik me nu haha.. wellicht dat hij het wel onder zijn pulp lust.. ik ga het gewoon proberen.. Bedankt!
Iemand hier verder nog ervaring met algae vitalis? Lees daar ook goede dingen over
Fabster schreef:horsies5 schreef:Zemelen lust mn paard trouwens niet bedenk ik me nu haha.. wellicht dat hij het wel onder zijn pulp lust.. ik ga het gewoon proberen.. Bedankt!
Iemand hier verder nog ervaring met algae vitalis? Lees daar ook goede dingen over
Ik geef algae vitalis. Maar niet om aan te komen. Meer voor een goede darmwerking. Merrie altijd wat slechtere mest. Leek wel wat te doen, maar nu weet ik het niet zo zeker meer eigenlijk. Mijn bpony krijgt t ook. Die was altijd heel erg scheterig. Dat is wel beter geworden.
DubbelDun schreef:@Fabster: Maar als de maag de massa niet goed voor verwerkt kan de darm er ook minder mee.
Caily schreef:horsies. Als ik uitreken geef jij de paarden net 10 kg hooi per dag (dan heb ik gedeeld door 4, de mini eet met de koudbloeden mee). Dat kan, maar voor een paard wat te dun is zou ik zeggen geef maar meer. Laagste in rang is lastig. Kan je niet meer voerplekken maken of de groep opsplitsen, eventueel voor een dagdeel? Mais (vlokken) zetten ook aan, maar zijn niet heel gezond....
Selka schreef:Wat een knap ding!!! Ik snap dat je aan het stuiteren bent