Kay_Kim schreef:Hoi ik kom hier ook even binnenvallen... mijn paard staat nu op pension ongeveer 20 min van huis omdat de stal ging opslaan ben ik op zoek gegaan naar een ander plaatsje...
heb een plaatsje gevonden bij vrienden, 180€ per maand, vol pension, het is nog geen km van huis en op de weg naar mijn werk...
Niet banketstaaf bedoelt hoor, maar misschien kunnen mensen met dit soort vragen beter een eigen topic ofzo openen. Dit topic gaat over 'paarden-aan-huis'. Nou ja, en 'paarden-op-eigen-stukje-land'. Niet voor iemand die ergens bij vrienden 'vol pension' gaat staan. Ook leuk, maar dat hoort toch niet in dit topic in mijn ogen.
Dit topic gaat al erg hard en is amper bij te houden, ik zou het wat jammer vinden als het hiermee vervuild word.
Over materialen: mijn vriend is veehouder, dus wij hebben een tractor en 2 shovel's + alle soorten attributen gewoon staan. Ideaal! Maar stal / wei uitmesten doe ik toch altijd met het handje. De loonwerker graaft de sloten enzo uit, dat doen we niet zelf.
Wij zitten ook erg rustig aan een doodlopende weg, ideaal! Vooral omdat we ook een aantal katten hebben en die lopen buiten. Aan een drukke weg zou ik dat nooit durven.
De foto's van alle plekjes zijn weer leuk om te zien!