Mosh schreef:Tinky, goed idee van die palen! Hoe krijg je ze zover de grond in dat ze stevig staan? Grondboor?
Grondboor was niet groot genoeg...het is een biels

Dan de borstels en matten op z'n plek en harken maar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:Tinky, goed idee van die palen! Hoe krijg je ze zover de grond in dat ze stevig staan? Grondboor?
Yontheke schreef:Wat een leuk idee die schuurpaal Tinky!
Ik zou zoiets ook wel willen zetten maar geen idee of ze het effectief zouden gebruiken. Op deze moment gebruiken ze vooral de stalwand en de steunpilaren van het afdak..
hetlevenwint schreef:Hier staan ze al jaren aan huis maar tips extra zijn altijd welkom, zelfs na al die jaren worden nog dingen verbeterd hier. De 2 klote punten hier is een uitloop die makkelijk een modderpoel wordt en geen degelijke mestafvoer. Dus zeker eens voor rond bellen, die uitloop hangt er van af met welke grond je zit natuurlijk!
Kay_Kim schreef:Hoi ik kom hier ook even binnenvallen... mijn paard staat nu op pension ongeveer 20 min van huis omdat de stal ging opslaan ben ik op zoek gegaan naar een ander plaatsje...
heb een plaatsje gevonden bij vrienden, 180€ per maand, vol pension, het is nog geen km van huis en op de weg naar mijn werk...