Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Ik had de hoefsmid voor 125,00.
Twee pakken zaagsel 17,00
pacht van het land 65,00
En er word een nieuw stuk land omheind voor ca 350,00
Twee veiligheids reflectoren voor in de staart en twee nieuwe rijbroeken (omheining en ruitersport artikelen krijg ik goedkoper omdat ik het zelf verkoop).
Was een duurdere maand
Volgende maand een nieuwe voorraad worm kuren inslaan en krachtvoer
Pacific schreef:September
€30 stallingsgeld and that's it
Voor oktober hoop ik klaar te zijn met €30 stallingsgeld, €16,75 voor een graasmasker en €9,95 voor een fles teershampoo.
yarrah schreef:Stalling: 225
Kliniek: 180
Maar mijn paard is genezen verklaard van zijn dubbele peesblessures die 14 maanden duurde. Dus het geld uitgeven gaat weer beginnen. Er moet een nieuw zadel komen, rijbroeken en we gaan hem ook beleren voor de kar. Ik neem ook een aantal menlessen. Zowel mijn paard als ik weten helemaal niets van mennen. Maar op gebied van de paardensporten heb ik nog nooit gemend en dat staat nog op mijn bucketlist
. En als het mennen leuk gaat moet er natuurlijk ook een goed tuig en wagen komen. De trailer moet ook ingeruild worden voor een trailer waar ook een wagen op kan.
Ik ga een leuk nieuw jaar tegemoet, maar de portemonnee zal wel leeg zijn aan het eind van het jaar.
Whatever,... je leeft maar een keer, of niet dan!
Pacific schreef:Pacific schreef:September
€30 stallingsgeld and that's it
Voor oktober hoop ik klaar te zijn met €30 stallingsgeld, €16,75 voor een graasmasker en €9,95 voor een fles teershampoo.
Nou, waar ik op had gehoopt is niet helemaal uitgekomen.
Oktober
Stallingskosten: €30
Graasmasker: €16,75
Teershampoo: €9,95
Tuig: €473,60
Boogzweep: €12,70
Ach, maakt ook niet uit. Ik kon het tuig nu met flink wat korting krijgen, maar anders had ik het volgend jaar gekocht. Dus wat dat betreft heb ik bespaard![]()
November
Stallingskosten: €30
Wormspuiten: €25 (voor meer dan een jaar, ideaal zo'n klein ponytje!)
Ik ga weer een verwachting plaatsen voor december: alleen stallingskosten à €30.