Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Ik sta inmiddels op een andere stal dus ik doe even opnieuw mee![]()
Op dit moment staat mijn paard nog minimaal van 8:00 tot 18:00 op het prima droge land van 2,5 hectare. En dat blijft minstens tot 1 november zo. Heerlijk!
Ik kijk nog niet uit naar de paddock-tijd, hoewel wij een prima, gedraineerde paddock hebben waarin we hooi voeren. Maar mijn paard is toch veel gekker op het land en beweegt in de paddock veel minder.
SecretLIN schreef:Waarom hebben sommige mensen een regendeken bij hun paard op? misschien een domme vraag? maar ik heb helemaal geen dekens voor mijn fjorden
tine10 schreef:Deken: ten eerste omdat ze bij aanhoudende regen anders de wei uit trillen. Ten tweede omdat ik fanatiek wedstrijdrijder/menner ben en ik geen dikke wintervacht wil. Dan duurt het namelijk eindeloos voor ze weer droog zijn. Bovendien bezwijken ze zo'n beetje als ze dan indoor aan het werk moeten, ze kunnen hun warmte dan niet kwijt.
SecretLIN schreef:Waarom hebben sommige mensen een regendeken bij hun paard op? misschien een domme vraag? maar ik heb helemaal geen dekens voor mijn fjorden