Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimberleyE schreef:Bij deze ook mijn stallen.. Althans niet mijn stallen maar die van de sheihk voor wie ik werk.
Toen ik hier aankwam was het een behoorlijke puinhoop nu een jaar verder ziet het er steeds beter uit.
Ik ben nog niet klaar en er word dus ook nog steeds veel veranderd.
In totaal hebben we zo'n 30 stallen, maar worden nu bezet door 16 paarden.
Veel plezier met de kleine rondleiding over Shahla Palace - Horse Stables.
[ Afbeelding ]
De Entree is de grote poort, de gebouwen rechts bestaan uit;
1e deur rechts : Solarium
2e deur rechts : Praktijk
3e en 4e : Incubators voor de struisvogel en kippen eieren.
[ Afbeelding ]
Ingang is rechts. Dit is het merrie gedeelte.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Stalling - afmeting is 5 meter lang en 4 meter breed
Hengsten afdeling. Met uitzicht op de overdekte rijhal.
[ Afbeelding ]
Zadelkamer die op dit moment aangepast word. Er komen door de gehele ruimte kasten te staan waarin we alle spullen zullen gaan bewaren.
[ Afbeelding ]
Indoor paddock, plus buiten rijbak afmeting 20 x 40
[ Afbeelding ]
En de overige paddocks + rijbak 3 aparte paddocks met allen een eigen water voorziening.
[ Afbeelding ]
Nyckle schreef:Ik heb wel een foto van de stallen bij mijn vader, die zien er zo uit:
[ Afbeelding ]
Ruim 3 bij 4,5 meter is deze stal.
Wanja schreef:Dan hier ook mijn stal. Zelf ontworpen en gebouwd samen met mijn vader en daar ben ik heel erg trots op!
De rijbak met in de verte de stal
[ Afbeelding ]
Het paardengedeelte met 2 boxen en links de deur naar de zadelkamer (foto's zijn te zien in het zadelkamertopic) en links vooraan (net niet op de foto) zit mijn wasplaats. Daar waar nu de voertonnen staan achterin willen we in de toekomst de stal gaan uitbreiden met 2 extra boxen
[ Afbeelding ]
Doorloop van de stal. Links de voorraadschuur voor opslag van hooi, strokorrels en krachtvoer. Rechts het paardengedeelte. We hebben hier bewust voor gekozen zodat in de winter de deuren altijd vrij blijven van sneeuw. Bovendien was het verzekeringstechnisch beter om de opslag van het hooi apart van het paardengedeelte te hebben
[ Afbeelding ]
De laatste even in linkjes, anders worden het er teveel
Wasplaats:
http://img528.imageshack.us/img528/8619/dsc0002gy.jpg
De boxen van de paarden, lekker ruim (3,5 x 4)
http://img19.imageshack.us/img19/7181/dsc9997g.jpg