kastje:

Totaalplaatje

En mijn "zadelkamer" thuis.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Leen_ schreef:Oh dat ziet er gaaf uit! Zijn die bakken eigenlijk gemakkelijk om uit te halen? dan bedoel ik vooral het laatste beetje als er nog boven op staan. Dus als je niet kan kantelen.
Leen_ schreef:@ fjordido
Heb maar snel een ideetje gemaakt. Ik vind het vooral fijn dat mijn dekjes, poestmateriaal, potjes, flesjes,... opgeborgen ligt in een kast. Dan is altijd alles netjes opgeruimd.
Ik heb dus aan 1 wand een kast gemaakt over de hele lengte, aan de tegenoverstaande wand 6 zadeldragers daarnaast hoofdstel haken en daaronder een kist waar wat dekens of iets dergelijks in kan met een kussen op zodat je even kan zitten om je laarzen aan te doen, of spoortjes aan te doen, ik zeg maar wat.
De kast is wel heel ruim, maar je kan er je zadels in principe ook inhangen. Nu is de kast 60 diep getekend. Dus er is nog ruimte genoeg dan. Voertonnen kunnen misschien ook in de kast, of op de plek van de zadels als je de zadels in de kast hangt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als kleurtjes heb ik alles licht gehouden, behalve de muur met de hoofdstellen en zadels tegen. Als je dat licht maakt wordt het toch snel vies, dus vandaar een donkerblauwe kleur, kan eender welke kleur zijn die je leuk vindt.
Ik hoop dat je er wat ideeën door hebt gekregen