Ierland. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel slecht het nieuws volg. En nu ik er nog eens over nadenk, zou het zomaar al verstuurd kunnen zijn, maar hier ligt het bezorgen van pakketjes natuurlijk ook helemaal stil, met die gladheid. En als ze niet meer op kantoor zijn geweest, zou het kunnen dat ze die order nog niet in mijn history hebben verwerkt? Ik weet het niet, probeer mij er maar niet te druk om maken, ondanks dat het voor mij een hoop geld is, heb juist voor het eerst voor een jaar lang besteld voor 2 paarden.
Leuk is het nooit, zeker niet als je geen contact kan krijgen. Ierland had dacht ik ook op sommige plekken last van hoog water, maar goed, het is er vrij groot En dan nu de gladheid hier.
Ik duim dat ze binnenkort in de bus liggen of er in elk geval contact komt
Ik heb ondertussen tel. contact met ze gehad en ze gaan het uitzoeken en bellen mij terug. Dus ze leven in ieder geval nog! En phoe phoe, wat is mijn engels toch roestig geworden zeg! Heb dit al jaren niet gesproken, maar dat merkte ik nu toch wel even...
Ik heb het vorig jaar ook gehad. Hun hadden het uitgezocht en mijn bestelling bleek dus foetsie ????? te zijn.(mij lijkt dat het toch ergens moet zijn). Ze hebben toen mijn bestelling opnieuw verzonden en is toen wel goed aangekomen. Zonder extra kosten.
Heb daarstraks een mail gekregen, waarin stond dat ze nog op de equitape aan het wachten waren. Maar ik heb helemaal geen equitape besteld. Dus toch maar gelijk weer er even achteraan gebeld en ze zag het nu ook (scheen door het systeem verkeerd te zijn doorgegeven?) Ik heb 4 verschillende wormenkuren besteld, waaronder equimax, alles was dus gewoon op voorraad en het word nu vandaag nog verzonden. Ben toch blij dat ik er achteraan ben gegaan eigenlijk.