Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Belker schreef:Sterkte Boemel, ik verwachte ook dode muizen op het plafond maar die lagen er niet. Strippen is fijn, lekker alles nieuw opbouwen.
Hier ook weinig kerst, mijn man is IC-er.......
Ik werk van huis uit omdat ik in teveel risicogroepen val en op kantoor in de ouderenzorg werk.. veel Corona besmettingsgevaar voor mij.
SillyB schreef:Ik moest heel erg lachen om dat plaatje over owning a horse vs riding. Rijden gaat er voorlopig niet inzitten voor mij, dat doe ik altijd overdag als de kinders naar school zijn. En savonds naar een binnenbak met de trailer mag ook niet, dus noodgedwongen vakantie.
Mijn eerste schooldag voor de kinders begon met de DA die kwam enten en de tanden kwam checken.Was goed dat ik dat deed want mn grote had een afgebroken én en losse kiesplukte ze er zo uit. Hij heeft nooit iets laten merken qua eten, bikkel. En de kinders stonden savonds fanatiek hun tanden te poetsen dat kan ik je zeggen
Dus wel lekker veel kosten, maar rijden ho maar. Ik geniet gelukkig wel van mn Zen momentjes savonds met voeren en opstrooienheb ik nu ook iets harder nodig met die drukte om me heen hihi. Werk is er ook niet minder op, werk bij een supermarkt (thuis ipv hoofdkantoor dat wel)
Robijntjah schreef:Ik rijd juist hetzelfde en soms misschien wel meer dan toen ik nog op pension stond.
Dat heb ik ook echt nodig om leuk te blijven voor mijn omgeving en de hele reden dat ik paarden heb is toch uiteindelijk om lekker mee naar buiten te gaan.
Heb er toevallig net een rondje met mijn 4 jarige op zitten, die was boos en ik kreeg een mini steiger