Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Is van vorig jaar)

Bedankt Pauline 
dat is niet grappig
! Ok, half rondje in de bak, maar echt een mijlpaal! 2 jaar na zijn knieblessure er weer een x op. Ik ben blij! Wil straks nog even een ritje maken op Caj. Vandaar de pijnstiller...
Hebben ze geld nodig in jullie gemeente ofzo? 
kan ik nog net even schoonmaken voor de sneeuw.
. Nu had hij zijn oren ook weer even plat. Liet ik m stilstaan, oren weer ok, pasjes lopen, oren weer plat, wel wat minder plat, stilstaan, oren weer ok. Dus er valt nog veel te winnen. Maar er is een begin gemaakt.
En aangezien ze de trailer op moeten daarvoor (ook al is het maar 5 minuutjes rijden) gaan we dat niet doen met de sneeuw. Hopelijk komt het weerbericht niet uit en blijft het rijdbaar weer. Ik heb er namelijk wel zin in om weer in het zadel te klimmen ondanks dat ik het spannend vind...
Mest wegbrengen en hooi en/of stro mee terug brengen.
Die boer gebruikt t als 'zwarte' mest. Hij gooit t wel op zijn land en zijngras groeit er goed van, maar het staat niet in zijn administratie en hoeft er dus ook geen belasting over te betalen. En als het een koeienboer is, is hij extra blij, want paardenmest is een goede grondverbeteraar (in tegenstelling tot drijfmest). Dus ik vind t apart dat je dan moet betalen, als hij het niet hoeft op te halen.