Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) heeft dan ook echt niets te klagen, Royal Treatment heeft Madam hier. De boxen zijn hier 3x4 mtr. en zelfs grote heeft redelijk de ruimte, maar kleine kan er een galoppie in maken gewoon... (ik kom uit het Westland en daar bestaan geloof ik niet eens boxen van 3x4 mtr, ja voor merrie met veulen,dus ik vind het al heel wat)

fokfanaat schreef:Ik wil een veegmachine aanschaffen voor het erf, iemand daar ervaringen mee?
https://www.allergoedkoopst.com/winkel/ ... lfrijdend/

om daar vervolgens te gaan staan
Nou ja...wat zij willen nietwaar.Hopelijk gaan ze zo even lekker spelen en een tukje doen daar

Als het echt veelste nat wordt dan zet ik ze overdag in de bak, maar liever niet. s nachts staan ze sowieso op stal bij mij. Vinden ze fijn. Zo rond 4 uur beginnen ze al te drammen bij het hek. Als het slecht weer is melden ze zich om 12 uur al
Voor de rest staan ze op de paddock en die was 2 dagen zeiknat maar de hoeken en randen drogen nu mooi weer, middenin nog wel nat maar geen wegzakblubber. Hier ook 's nachts op stal.
, laten we het lekker stevig noemen
kan de wei goed gebruiken.

Zowel wei als de bak zijn helemaal droog. Ik haal ze pas 's nachts binnen zodra dat voor de paarden comfortabeler wordt door de weersomstandigheden. Het land kan ze met gemak de hele winter ook aan. Lang leve zandgrond
En de bak is daarbij ook gedraineerd, dus die blijft ook goed droog.