Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Ik leg altijd ergens een hoopje vuilhooi neer. Zo kunnen je mooi zelf bepalen waar ze plassen en poepen.![]()
Morgen komen ze weer mest halen yes. Ik ben in het najaar blijven zitten met de mest. Bij mij halen hobby boeren het op, maar er was 3x afgezegd. Dat was me nog niet eerder gebeurd. En bleef ik er dus mee zitten. Normaal begin ik dan opnieuw met oppotten. Nu word er een kiepwagen vol naar een moestuinen vereniging gebracht.
[***] schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/6997929 ... uwkip.html
Ik heb hier vreselijk om moeten lachen.......
Misschien hebben jullie al gezien, maar ik ga zeker zo'n kip voor mijn jonkie kopen.
spatter schreef:Valt me altijd op dat dieren die spelen met speeltjes altijd alleen staan.
Ik heb in de loop der jaren toch al behoorlijk wat paarden gehad en geen eentje speelde met speelgoed al waren er best speelvogels bij, liever klierden ze elkaar.
Fabster schreef:[***] schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/6997929 ... uwkip.html
Ik heb hier vreselijk om moeten lachen.......
Misschien hebben jullie al gezien, maar ik ga zeker zo'n kip voor mijn jonkie kopen.
Haha! Deze is echt leuk! Daar heb ik er ook wel een paar voor staan. Maar heb mijn hond dat ding toen ook afgepakt. Werd gek van dat gepiep. Deze houdt ook niet op!
spatter schreef:Valt me altijd op dat dieren die spelen met speeltjes altijd alleen staan.
Ik heb in de loop der jaren toch al behoorlijk wat paarden gehad en geen eentje speelde met speelgoed al waren er best speelvogels bij, liever klierden ze elkaar.
MiniMeLona schreef:Serieus?! Dan heeft ze het hier duidelijk niet naar haar zin. Is degene die zich voor alles en iedereen afsluit dus paard en mens en eigenlijk altijd met haar oren in haar nek rondloopt. Bij die kan nou echt alleen de oren er maar op als je ermee naar buiten gaat, dus rijden ook nog eens, want wandelen vind ze vaak ook geen donder aan, poetsbeurt moet ze niks van weten, die presteert het om een stukje brood van je aan te nemen en je gelijk erna in je handen te bijten, zo 1 had ik er nog niet meegemaakt eigenlijk.
Is met rijden trouwens de perfecte kinderpony, zolang je Roana er voorop hebt lopen...
kvulden schreef:tapijt als ondergrond bij modder is een topic hier op bokt
Ik kom net van de paarden. Rosie loopt kreupel rechts achter. Als ze staat staat dat been op rust en als ze loopt dan zet de het puntje van de hoef op de grond. De voet is niet warm of dik. Ik kan er niet goed onder kijken. Ze kan de voet nog niet zo goed omhoog houden. Ik denk dat ik zo maar even iemand in de buurt vraag of ze even willen helpen om te kijken. Ik wilde haar deze maand nog wel naar de hoefsmid doen.