Is dat zo ?? Vroeger was het max 4 jaar, maar tegenwoordig kan het volgens mij nog op alle leeftijden... het kost alleen 1000$ (+ parents verification verplicht).
Kirrr
Geplaatst: 19-10-15 12:01
Las laatste op de site toch nog steeds die leeftijdsbeperking.. Maar misschien was dat iets oud dan.. Ga het sowieso ni meer doen nu
Whoohoo! De rubber matten liggen in Mien der stal. Heb er een foto van gemaakt, maar durf die niet meer te tonen, toen ik nog even terugkeek en de strontmuur erachter zag...
Net als Shirley was ik gisteren ook met beide paarden in Appelscha. Dit is mijn project paard Viola die niet kon galopperen vanwege een bekken dat vast zat toen ik haar kocht. Inmiddels vindt ze het prachtig en alhoewel ze alleen nog maar standje 'hard' en 'iets harder' heeft kan ze nu mooi recht galopperen en ook op beide kanten goed aanspringen! Hier gingen we 'gewoon lekker hard' maar ze kan steeds beter nageven en beheerst galopperen dus ik ben ZO trots!
Wat een gave foto's komen er voorbij! Ben er helemaal jaloers op. Alleen buitenrijden met andere paarden die inhalen of achterblijven is een zware no-go hier
Ohjajoh, als ik beloof niet naar de poepmuur te kijken wil je dan de foto plaatsten? Ik wil ook rubber matten in de toekomstige schuilstal dus dan kan ik vast gaan oriënteren.
Weet niet meer wie het vroeg, is 2 pagina's geleden en ik ben blond, maar ik heb dus een hele grote schuur met 3 vaste stallen aan huis maar wil graag een schuilstal omdat ik de paarden 24/7 buiten heb. Ondanks zware tegenwerking van de gemeente gaat die er wel komen, moet alleen vriendlief aan het werk zien te krijgen...
Ik wil ook wel pb! Zal ook niet naar de muur kijken.
Zo ziet mijn paddock er nu uit.
Anoniem
Geplaatst: 19-10-15 14:54
hahaha! Nou dan heb ik er maar letterlijk "poep" aan geloof ik...
Het mag duidelijk zijn dat ik dus vooral geen fotografe ben. Maar ik wilde zo graag een stukje van de half open deur erbij op de foto, omdat ik die zo geweldig mooi gemaakt vind door mijn huurbazen, speciaal voor MiniMe van de paasei...
Was trouwens ook al erg blij met de decoupeerzaag van ze, want oh, wat ging dat toch gemakkelijk zeg! Ik had een paar matten waar een stukje uit was gehaald en zo heb ik alles vrij gemakkelijk in elkaar kunnen mozaïeken...