Nu eerst maar eens uitmesten, daarna smaakt de koffie extra lekker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarloesHJ schreef:Vandaag is het hier juist zonnig en een paar graden boven nul nog. Ik had alleen niet door dat de auto bevroren was en ik moet vandaag een paar uurtjes werken en deze was zowel aan de binnen- als buitenkant bevroren.
Akshay schreef:MarloesHJ schreef:Vandaag is het hier juist zonnig en een paar graden boven nul nog. Ik had alleen niet door dat de auto bevroren was en ik moet vandaag een paar uurtjes werken en deze was zowel aan de binnen- als buitenkant bevroren.
Heb jij ook een cabrio?
Hier geen vorst, was wel mistig maar is prachtig open getrokken nu.
De jongens sliepen uit.heb nog een kwartier erbij gezeten en gekriebeld(daarna haasten naar het werk, haha)
[ [url=m/3qMQxj.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:Ik heb de link van de KNHS even doorgelezen, maar daar staat weer een hoop onzin in zeg. Of is alleen de ''update" van toepassen en wat er onder staat bij OVERZICHT VAN ALLE MAATREGELEN een vrije invulling van de KNHS ??
Akshay schreef:DubbelFun schreef:Ik heb de link van de KNHS even doorgelezen, maar daar staat weer een hoop onzin in zeg. Of is alleen de ''update" van toepassen en wat er onder staat bij OVERZICHT VAN ALLE MAATREGELEN een vrije invulling van de KNHS ??
Het is ook hilarisch.
Je mag met 2 buitenrijden per groepje. Onderling 1,5m afstand.
Én meerdere groepjes mag, op 1,5 m afstand. Kortom..?
De wereld is een beetje in de war..
@marloeshj; ik snap hem. Hier wel een cabrio en als die binnen nat/bevroren is duurt dat ook best even. Airco/kachel daar gelaten. Die heeft dan eerder een waterzuiger nodig :p
Lynn_Nikita schreef:Wat bijzonder dat die stal van eigen hout gemaakt is, ziet er heel robuust uit, ben benieuwd naar het eindresultaat
Brrr een bevroren auto is niet fijn. heerlijk voorruit verwarming, mijne heeft dat ook en ik wil eigenlijk niet meer zonder