Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik ben aan het twijfelen over mijn stallen. Wat hebben jullie erin?
ik heb nu open stallen, beide paarden een eigen stal, met stoeptegeld erin, geen stro.
Nu liggen ze wel vaker in het zand en twijfel ik of ik niet toch stro erin ga leggen.
Nu maakt mij die paar euro voor het stro niet uit maar meer het extra mest wat ik dan heb. nu eb ik mest zonder stro waar hobbyboeren gek op zijn. met stro moet ik een andere oplossing gaan zoeken
Rubber heb ik gehad maar dat vond ik persoonlijk niet erg fijn en is dus weer eruit gehaald
Azmay schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik ben aan het twijfelen over mijn stallen. Wat hebben jullie erin?
ik heb nu open stallen, beide paarden een eigen stal, met stoeptegeld erin, geen stro.
Nu liggen ze wel vaker in het zand en twijfel ik of ik niet toch stro erin ga leggen.
Nu maakt mij die paar euro voor het stro niet uit maar meer het extra mest wat ik dan heb. nu eb ik mest zonder stro waar hobbyboeren gek op zijn. met stro moet ik een andere oplossing gaan zoeken
Rubber heb ik gehad maar dat vond ik persoonlijk niet erg fijn en is dus weer eruit gehaald
Wat voor rubber heb je gehad?
Glad of ruw en doorlatend?
Lynn_Nikita schreef:Zou fijn zijn als het werkt Ik heb gelukkig tegels m,aar als ik soms zie in welke blub paarden staan bij hun voerplek is dit een goede oplossing.
Ik vraag mij alleen af hoe het er over aantal weken uitziet met moddervoeten en regen. ben benieuwd of dat nog netjes is dan.
Hoelang doen die van jou over een pak als je het zo opent?
Ik twijfel of ik dat ook doe, nu voer ik uit netten
Sure_lee schreef:Wat een leuke foto's Chasey. Vooral die eerste!
Ik heb geen bodembedekking in mijn inloopstal. Heb het wel geprobeerd maar met het gevolg dat ze daar gingen poepen en plassen en er vervolgens naast gingen liggen... dus die van mij liggen gewoon op de betonnen vloer. Of in het zand in de paddock. Maar bodembedekking vind ik dus zonde in mijn geval.
Licor schreef:Hier wordt de schuilstal sws gezien als openbaar toilet![]()
Ik heb er rubbere matten in.. ben er zeer tevreden over.. ook ideaal met uitmesten.. sneeuwschuif erdoor heen en ik ben klaar