Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sure_lee schreef:Hier is de dierenarts is geweest. Indy heeft wel wat slijm in zijn luchtwegen en krijgt daar sputolysin voor. 2 maal daags 4 schepjes een week lang. Ook moeten we het hooi nat maken zodat evt stof en schimmel eruit is. Dat 2 weken. Als ze na die 2 weken weer beginnen met hoesten is de kans groot dat het aan het hooi ligt. Het zou ook een soort hooikoorts kunnen zijn wat veroorzaakt wordt door de bloeiende bomen. Bijvoorbeeld de Els. Dat zijn grote bomen die mij mijn wei staan. Anton hoeft verder niks.
Ben al lang blij dat het niks ernstigs is.
Sure_lee schreef:Ja die noemde hij specifiek. Als dat het is dan gaat daar mooi de zaag in voor volgend voorjaar.

) Ik leg namelijk met uitmesten nog net niet mijn niet bestaande ballen in mijn broek goed, of snuit/blaas rustig mijn snot uit mijn neus als ik mijn handen vol heb...
Sure_lee schreef:Omg heeft er iemand geniale ideeën voor het natmaken van het hooi. En dan met name dat de hooinetten niet ineens 30kg wegen ipv 10. Heb er net 3 gedaan en kan niet meer lopen.
kvulden schreef:Azmay bij mij is het na een hele tijd onbeperkt voeren wel gestabiliseerd. Ik voer nu zelf weer zonder netten.