Hier hebben ze zowat de hele dag in de tent gestaan, straks gaan ze naar binnen en kan alles even opdrogen (de dekens en de voeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Zo. Nu eerst maar weer opdrogen en opwarmen binnen. En dan morgen met meer zand gaan kruien. De paarden staan in ieder geval weer buiten. Wel met een deken om. Want wat een water!
[ [url=m/YkJY55.jpg]Afbeelding[/url] ]
horsii schreef:Groot gelijk. Hier kan ik ze hejaas niet binnen zetten.
Alles staat blank hier, zo nat is het niet geweest. Was begin vd week nog kurk droog.
Rondje hardgelopen, gemest, gevoerd, water gevuld. Snel douchen, kleine uit bed plukken en werken.
Productieve ochtend.
Dolce_pony schreef:Ik wil ook 10 graden en droog weer.
Het is nu net even gestopt het sneeuwen, volgens buienradar gaat het straks weer vrolijk verder. Bah bah bah!!!!!
De bak was zo mooi droog. Door de natte sneeuw zal ik nu tot de enkels weg, janken dit!
Solleke_Noah schreef:Dolce_pony schreef:Ik wil ook 10 graden en droog weer.
Het is nu net even gestopt het sneeuwen, volgens buienradar gaat het straks weer vrolijk verder. Bah bah bah!!!!!
De bak was zo mooi droog. Door de natte sneeuw zal ik nu tot de enkels weg, janken dit!
Hier ook, paddock was mooi droog, de paarden lagen er weer languit in te slapen vorige week, zo'n leuk zicht. Maar nu één groot waterballetzelfs in de weides staan alle grachtjes vol en liggen er overal plassen..