Zo een zware klote week gehad. Bah. Ene migraine na de andere. Krijg gewoon niks gedaan. Huis is een puinzooi. En als ik dan even een momentje heb dan gaat ook echt alles fout. Blijkt dat er alweer gezondheidsproblemen zijn opgedoken in mijn jongste hond, dus met haar kan ik óók alweer niet fokken Das appelflap de derde op rij! Daar gaat mijn droom van een eigen kennel, want meer dan drie honden wil ik echt niet.
Uitlaatservice is ook echt zwaar poedersuiker. Kom gister thuis blijkt dat ze vergeten was dat ik gewoon thuis zou zijn. Verteld ze vrolijk dat ze de honden een uur in de tuin heeft laten spelen. Hoezo een uur in de tuin spelen? Ik betaal je verdomme 20 euro om met ze te wandelen! Ik woon in het fiets buitengebied en jij gaat een balletje gooien in de tuin? **&%*&!!!!
School gaat poedersuiker, kan er gewoon de tijd en energie niet voor vinden. Ben helemaal op. Echt kapot. Het is tijd voor een winterslaap. Onder de dekens kruipen en de wereld vergeten. Maak me maar weer wakker als het beter gaat.
Gistermorgen wel nog een ritje met Stef kunnen doen. Had naar de Meinweg willen rijden om te kijken hoe lang dat rijden was, en het ging eigenlijk best aardig. Endomondo aangezet.
Ik was bijna Vlodrop door, hij deed het echt heel goed in het dorp met de autos en fietsers. Bleef af en toe staan om even te kijken (bij een container en een man die over de stoep liep). Maar verder heel netjes. Totdat we midden in het dorp een vrachtwagen tegen kwamen. Daar ging ie voor op de loop. Maar dan ook echt.
Hij is bij zijn vorige eigenaar met een tractor de stal ingejaagd als hij niet wilde. Dus hij is als de dood voor grote luidruchtige voertuigen. Echt zwaar poedersuiker in zon boerengemeenschap waar ik woon.
dus me maar omgedraaid en een rondje door de velden erachteraan geplakt.
[ [url=m/FIx1Cd.png]Afbeelding[/url] ]
Nu weer met een lichte net niet migraine op de bank.