het is ook erg mooi hier...alleen nu wat nat.Ze hebben paddock-arrest en hebben wel een stuk van 6x12 aan zand maar ze hebben voornamelijk op het harde gestaan.Na een hele dag regen gister is het er niet beter op geworden.
Ben ook blij dat we het verharde gedeelte in de paddock zo hebben geladen en dat ik het regelmatig schoonveeg.Geen blub en gedoen,jongens zijn er ook blij mee.
Ik kan een stuk verharden ook zeker aanraden,wel wat meer veeg-werk maar wat een profijt als het blubweer is.
Wat fijn om een binnenbak op loop-afstand te hebben...en E5,- voor rijden is ook nog wel te doen.
Daan...spannend!!
Verder hebben we een Fordson Super Dexta met weidesleep, cyclomaaier, strela Pz 135 schudder en grondbak.
Fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen dus!
Zin an!
ik zeg meer prik op de draad 
welkom
voor te bereiden op mijn buitenritje zodadelijk. Vind het elke keer weer spannend, wat me nu weer te wachten staat met kanon. Pfff mag ik dit op de leeftijd afschuiven? Voel mij echt een ongelofelijke angsthaas van te voren, terwijl ik het op het moment zelf gewoon wel doe...
sinds ze de weilanden hier tot historisch reliëf ofzo hebben uitgeroepen mag er helemaal niets meer. Gelukkig mag ik op het bewoonbare deel van het terrein nog wel 20 m2 bijbouwen dus die stal komt er wel! Moet dan alleen wel een stuk van het weiland opofferen om de stal voor de paarden bereikbaar te maken. Gelukkig staat er in het bestemmingsplan niets over dat je de grond niet stuk mag laten lopen. En als het dan zwart en modderig is kan ik er toch niets aan doen dat ik een paar keer uitglij met een open zak wit zand in mijn handen