Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kirrr schreef:Hier (BE) bleef alles wat eten verkoopt idd open. Ook dierenspeciaalzaken.
Snap niet dat landen die naast mekaar liggen dat niet wat meer op elkaar afstemmen.
1,5m is misschien wel een mooie maat voor de muren.
Nogmaals bedankt voor de ervaringen.
Akshay schreef:Wat gaaf Malenka, zoveel aanplant. Natuurlijke gws in vijver lijkt me ook tof, maar dan moesten we te diep en groot.
Mijn paardenuitje 3 januari is weer afgelast, was al verplaatst. Op naar een nieuw excuus om de heren in de trailer te stoppen en op pad te gaan
Karin_deB schreef:Akshay schreef:Wat gaaf Malenka, zoveel aanplant. Natuurlijke gws in vijver lijkt me ook tof, maar dan moesten we te diep en groot.
Mijn paardenuitje 3 januari is weer afgelast, was al verplaatst. Op naar een nieuw excuus om de heren in de trailer te stoppen en op pad te gaan
Buitenritje door de Pannenhoef?
Malenka schreef:Ik kom nog steeds graag een keer langs.![]()
Dit jaar is de wijk bestelling 35000 stuks groot. Daarmee staat de teller na 6 jaar op 110000 bomen/struiken in onze wijk via Heg en Landschap.
Het mooie is dat het elk jaar mooier wordt met nieuwe hagen en grotere beplanting.
En ik las over handige partners die knutselen en dingen bewaren. Ik heb er ook zo een.
-Namiro- schreef:Hallo dames,
Ik lees nog steeds braaf met jullie mee maar reageren blijft lastig.. iets met tijd..
Ik baal enorm van mijn paddock/bak en zou die graag willen aanpakken. De ondergrond is knetterhard en de paarden lopen in de modder en gladde zand.
Idee was om 20 cm af te laten voeren, drainage te leggen en dan aan te vullen met geschikt zand.
Ik kom dan uit op dat m3c zand, maar kanonne zeg..![]()
![]()
Heeft een van jullie goede ervaringen met ander (lees: goedkoper) zand??