Helaas zelf al meegemaakt.
Blue eet wel maar er zit nog steeds veel slijm in zijn mond.
Geen koorts maar dat zegt natuurlijk niet zoveel zolang hij op medicatie staat.
Had eigenlijk gehoopt dat het vandaag toch al wat beter zou gaan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Lynn_Nikita schreef:Azmay wat voor omheining heb jij, zijn dat gaaspanelen?
Links op de foto heb ik van dat heras hekwerk, is eigenlijk van de buren voor zijn herten dus zitten stroomdraadjes voor.
spatter schreef:fabster rot plek om zo'n ontsteking te hebben
Caily schreef:Spatter, Lola vind het nooit leuk als ik aan haar hoofd zit, maar ik mocht er wel aankomen. Die proppen slijm duiden zonder twijfel op iets niet goed, hopelijk gaat het snel beter!
Tevreden zijn met wat je hebt geeft ook een fijn gevoel Anke!
Jemig, dat jullie zo bezig zijn met hoe oud worden van jezelf en van de paarden. Ik totaal niet, je weet immers nooit hoe het loopt, en je leeft maar een keer. Zou me geen leven zonder paarden voor kunnen stellen, wie weet tzt wel een kind of naaste die ze wilt erven.
Wat bizar kirr, steeds weer wat mankeren maar ook steeds zo weer weg. Gaat de ruin van stalling naar je eigen plekje?
Fabster, chronisch slijmbeurs, auw! Bij mij is hij nu twee keer weg gespoten, hopelijk komt hij niet weet. Helemaal op mijn brede Tonker rijden was toen hels. Kyra is gelukkig vrij smal, ik vrees alleen voor Lola. Maakt het bij jou verschil met wat voor zadel je rijdt?
Zapje, lastige vraag. Ieder paard is anders. Hoe ga je nu te werk als ze iets spannend vindt?
Wat fijn dat het meeviel met Rosie en wat onwijs tof van de fokster!
Enten doe ik gewoon standaard procedure en mijn paarden hebben nergens last van gelukkig.
Ik ga weer werken