Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk werkt het en hebben jullie minder water in de weide
Ik moet er echt uit maar lig nog zo lekker. Paarden staan rustig zo te horen maar de kippen krijsen hard! Die willen uit hun hok.. Trutjes.
Maar wou 't voor de zekerheid toch eens doen. Nu begin ik er niet meer aan, ik geloof 't wel... 
Jammer van die rijbak zeg...
Maar je hebt wel gelijk. Zeker gezonde paarden komen echt wel weer een leuk baasje tegen. Nou moet je niet lachen of beledigd zijn, maar ik vind groningse/gelderse types juist ontzettend lelijke paarden, ik ben er nog nooit 1 met een leuk karakter tegengekomen, en van hun gangenwerk krijg ik over 't algemeen rugpijn.
De schrik slaat me meteen om 't hart, als het veulen er ook maar iets op zou lijken.
, ik moet eerlijk zeggen dat GELD in eerste instantie ook voor ons de reden was om het zelf te doen, maar als ik zie wat ik nu moet betalen en hetgeen ik ervoor terugkrijg, dan ben ik erg blij dat we het toch op deze manier gedaan hebben.
, maar als ik het weerbericht goed begrijp wordt het de komende dagen toch weer iets minder nat en eigenlijk wil ik ze zo lang mogelijk 24/7 buiten laten.
Straks wat boodschapjes voor de Autumn Desert Trail morgen doen en de manen van de paarden moeten nog even geknipt worden en verder hoef ik niks! Dus denk dat ik mijn ruin lekker meeneem naar het bos voor een la la rondje. Oh ja, en de wei vermaken want het stuk waar ze nu op staan is later en dus zeiknat. Dus verderop het land een stukje afzetten en dan mogen ze daar vanmiddag een paar uurtjes op.

Land is alleen vooraan een beetje nat, maar geen blubberellende. Binnenkort wordt het wel de winterweide op denk ik, die is niet nat te krijgen.
die staat al onder een dik dek en blijft volgens mij tot het weer zomer is in haar schuilstal bivakkeren
Gisteren dan eindelijk de schriftelijke bevestiging gekregen wat betreft het vervangen van het zand
Dan kan nu dus echt in gang gezet worden.