Ik was happy vanmorgen dit is de stal van de bunzing gisteravond:

Vanmorgen:

En mijn merrie moest nog even wachten op haar constructie maar ook daar was ik blij:

Onze mestplaats weet niet exact de grootte. De keerwanden zijn geloof ik 60cm breed.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:@akshay: zolang de hobby iet té veel ruimte gaat innemen
Hier ook 2 mensen die niets kunnen weggooien en een hele schuur vol met vanalles 'wat ooit nog wel eens van pas kan komen'
Mooie vijvers gezien... die ene ligt niet helemaal waterpasOf is het de bedoeling dat het daar een moerasgebiedje gaat worden ??
_Lorette_ schreef:We zijn hem nu voor het eerst aan het vullen, dus dat weet ik nog niet. We hebben standaard 4 paarden staan tot een max van 7, maar deze winter slechts 2. Daarom zullen we er nu ook veel langer mee doen.
suffie schreef:_Lorette_ schreef:We zijn hem nu voor het eerst aan het vullen, dus dat weet ik nog niet. We hebben standaard 4 paarden staan tot een max van 7, maar deze winter slechts 2. Daarom zullen we er nu ook veel langer mee doen.
Onze mesthoop is 8 x 4, met 5 paarden en 2 koeien op vlas kunnen wij een jaar vooruit en houden nog ruimte over. De keerwanden zijn 1,5 m hoog.