Hierna mag het wel weer 4 weken droog zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig heb ik gewoon een hoefsmid dat kan ik tenminste onthouden
wil nu binnenkort even vragen of ik die van de buurtjes mag lenen en dan even sparen om van het voorjaar een nieuwe te kunnen kopen
ach ja t zal wel een keer weer droog worden
maar aangezien ik binnenkort ander werk heb en dan minder vaak thuis ben gaat dát iig niet lukken en aangezien ze net hersteld is van een pittige blessure door uitglijden krijg ik al de zenuwen bij het woordje winter
inmiddels zijn onze ideeen over paarden houden toch wel wat veranderd en de paardjes die we nu hebben willen/kunnen helemaal niet in een stal dus ehh beetje wennen voor ons dus
Was heerlijk achteraf. Paarden lekker op de wei aan t smikkelen en ik met een grote mok thee en joggingbroek en pantoffels bij de houtkachel, net als nu.
denk dat ik nog een meter of 150 te gaan heb voor ik deze kan "aansluiten" op de greppel onderin de wei die ik deze zomer al gegraven heb. Hier liep altijd al water, maar dat over een stuk van 2 meter breed, en hoop het met deze greppel ook een beetje droger te kunnen houden.
ik ga alle opties met de smid bespreken, hij zal er misschien ook nog wel handigheidjes/tips voor hebben want met 5-versnellingen pony's is er ook nog wel een beetje kans op 'gangengerommel' als we ineens iets veranderen. Voel me af en toen net een kneus/beginner nu met de IJslanders is toch ff anders dan rijpaarden en das dan wel een nadeel van aan huis dat je niet even aan je stalgenoten ofzo kan vragen, gelukkig hebben we dit topic
respect hoor zo in die stenige grond scheppen! Mijn mams komt origineel uit servie daar ook veel harde rotsachtige grond, toen mijn opa en oma nog leefden en we daar nog op zomervakantie gingen vaak geholpen in de tuin etc is toch even andere koek dan Hollandse zand en klei gronden
dan ga ik dat ook maar eens vragen bij de smid, gezien ik er ook een heb die voorijzers heeft.
Ik moest het toch echt met een kantoordag doen vandaag 

hij wordt volgende week gebracht, gisteravond zijn we erbij gaan kijken
Wel zo fijn, de bak lekker goed bij kunnen houden. kvulden schreef:KnopenLiseef oh helemaal jalours. Trekkertje met sleep hmmmmmm
Die isolatoren ken ik wel, maar ik heb lint en het is niet de bedoeling dat ik drie handgrepen plaats. Dus hoe maken jullie dan het lint aan zo'n isolator?
Die gebruik ik idd ook bij plekken waar handgrepen en draad bij elkaar komen. 

kvulden schreef:Liseef oh helemaal jalours. Trekkertje met sleep hmmmmmm
Die isolatoren ken ik wel, maar ik heb lint en het is niet de bedoeling dat ik drie handgrepen plaats. Dus hoe maken jullie dan het lint aan zo'n isolator?
In de winkel heb je zoveel keuze.. weet nog dat wij er tureluurs van werden haha!