Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dais_ schreef:Ik ben benieuwd naar foto's van jullie aanplant/beplanting.
Ik wil hier ook planten, maar ik weet gewoon niet goed hoe ik moet beginnen. Ons stukje grond is nog helemaal leeg, op 1 wilgje na.
Kirrr schreef:DG die van jou had ik idd al tegengekomen! Ziet er super handig uit. Wij gaan echter voor betonnen opbouw.
Heb een oppervlakte van 6x3,5 beschikbaar.
Solleke, eten de paarden van zulke beplanting?
boemel schreef:Belker schreef:Ik twijfel nog steeds erg tussen betonnen mestopslag of een afzetcontainer die dan een paar keer per jaar wordt omgeruild.
Hoe ziet zo'n afzetcontainer eruit?
Akshay schreef:@ solleke_noah; foto's alleen van na de pluisjes op mijn telefoon. Heb even moeten zoeken.
[ [url=m/UiJITN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1NojQl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het begin van de nieuwe vijver is ook gemaakt vandaag. Vol gepompt met water uit de sloot, en binnenkort wat planten uit de andere vijver over zetten.
[ [url=m/QApaUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Kirrr schreef:Hier bezig aan het 'bouwen' van een mestput/opslag. Ben benieuwd hoe groot die van jullie zijn?
5 x 7 meter hier. De keerwanden zijn een meter hoog, denk ik?
Solleke_Noah schreef:Akshay schreef:@ solleke_noah; foto's alleen van na de pluisjes op mijn telefoon. Heb even moeten zoeken.
[ [url=m/UiJITN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1NojQl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het begin van de nieuwe vijver is ook gemaakt vandaag. Vol gepompt met water uit de sloot, en binnenkort wat planten uit de andere vijver over zetten.
[ [url=m/QApaUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat een mooie vijver is die eerste zeg
Malenka schreef:Leuk Utopia!
Mijn planten komen ook pas in januari aan. Ik kon kiezen tussen december en januari en door alle vertraging met de bouw hier heb ik voor januari gekozen. Mijn fruitbomen moet ik wel nog deze maand ophalen en planten. Ik heb er zo'n zin in! Ik hoopte alleen dat ons huis al zou staan... Dat had het makkelijker gemaakt.
Vandaag ben ik voor het eerst met Roos een stukje van het erf afgeweest. Ze was zo braaf! Ze durfde alleen bij terugkomst het afstapje de paddock niet in te nemen omdat het een beetje glad was. Meisje toch...Uiteindelijk deed ze het gelukkig wel en wilde ze daarna ook nog wel knuffelen. Nilay vond het maar niks dat ze weg was en lied dat luidkeels horen. Hij was direct weer rustig toen ze terug was. Nog even door oefenen voor beide dus. Maar ik heb er alle vertrouwen in.
xXutopiaXx schreef:Wat bedoel je met pluis(vijver) eigenlijk?Kan me er niet zoveel bij voorstellen